تبلیغات
جدید ترین خبرها و مطالب جالب روز
مصاحبه,Guerrilla,Games,

.:. امروز :
   
 
آرشیو موضوعی
پیوندها
«دانلود فیلم وموسیقی»
گالری عکس های جالب روز
جامع ترین سایت سراسر وب
بزرگترین وبلاگ تفریحی ایران
ایران مرز پرگهر
"300MB Movie"
پــار 30 پــیــکــس
دانلود جدیدترین ها
نرم افزارهای روز دنیا
دانلود با لینك مستقیم
برای اعتلای طنز پارسی
وحیدوب ، درج آگهی رایگان
دانلود جدیدترین نرم افزارها
سایت تخصصی موبایل موبپا
فروش کارت DVB اسکای استار
30نما (گالری عکسهای کمیاب)
مجموعه های مفید آموزش زبان
آپدیت روزانه آنتی ویروس nod32
سه عکس | مرجع عکس پارسی
انجمن تخصصی موبایل و کامپیوتر
بروز ترین وبسایت دانلود نرم افزار
سایت تفریحی بهزاد جون دات كام
سرگرمی ، نرم افزار ، موبایل ، طنز
تبلیغات

تبلیغات




مصاحبه با Guerrilla Games
موضوع مطلب : دنیای بازی  ،

مصاحبه با Guerrilla Games

سایت thegameraccess.com به تازگی مصاحبه ای با Guerrilla Games داشته كه بسیار جالب شده و به شرح زیر است.

مهمانهای این مصاحبه:

Mathijs de Jonge - Game Director

Eric Boltjes - Lead Online Designer

Steven ter Heide - Senior Producer

یك استودیو first party بودن برای سونی چگونه است و چه سازندگان دیگری هستند كه شما با آنها كار می كنید؟
Mathijs de Jonge:
این برای ما خیلی خوب است. داشتن یك رابطه با سازندگان دیگر و رابطه با آنها در ساخت بازی یك نكته بسیار خوب برای هر دو ما است.

چه منبع الهامی برای ساخت Killzone داشتید؟
Mathijs de Jonge:
بازی و فیلمهای اكشن و البته فیلمهای جنگی.

چه اتفاقی برای Hakha و Lugar از Killzone 1 افتاد؟
Steven ter Heide:
هردو صحیح و سلامت این اطراف هستند. آنها شخصیت های جالبی بودند كه می توانستیم وارد Killzone 2 هم بكنیم ولی ما می خواستیم شخصیت های جدیدی با المانهای جدید در نسخه 2 داشته باشیم.

چه مقدار تجربه از PS3 به دست آوردید تا در پروژه بعدی خود به كار ببرید؟
Mathijs de Jonge:
بسیار. در حال حاظر ما یك موتور قوی داریم و البته مهم. در حقیقت موتور ما همچنان در حال پیشرفت است و این باعث می شود كاركنان ما دیگر نگران موضوعات تكنیكی در ساخت یك چیز مهم نباشند.

آیا شما برای Killzone 2 هدفی هم داشتید؟
Mathijs de Jonge:
بله. من فكر می كنم در درجه ی بالایی به هدف خود رسیدیم. همه تریلر سال 2005 ما را دیده اند كه در حقیقت تصویری بود از آینده و هدف ما از این بازی و ما به آن رسیدیم. و آوردن این گرافیك و گیم پلی و در كل تجربه ی این بازی برای ما خیلی مهم بود. و من از همان اول عقیده داشتم كه این بازی یك تجربه ی منحصر به فرد خواهد بود وقتی كه در Santa Monica این بازی را برای مطبوعات می رفتم و عقیده دارم دومین مرحله این بازی یكی از درگیر كننده ترین مراحل تمام بازیها بود.

آیا از فروش كلی و هفتگی Killzone 2 راضی هستید؟
Steven ter Heide:
این خیلی خوب است كه ببینیم این بازی بسیار خوب عمال می كند. و این خیلی جالب است كه ما بازی خود را در قسمت online با بقیه مردم جهان بازی می كنیم. فروش این بازی سیار عالی بود و مسلما ما خیلی خوشحال هستیم. در حقیقت مخاطب مسئولیتی نسبت به این دارد. ما همچنین به نظرات پیرامون این بازی خیلی گوش میدادیم. چه نظرات منفی چه مثبت همه برای ما مهم است و باعث می شود ما در ساخته هایمان از آنها برای پیشرفت استفاده كنیم.

آیا رقیبی در زمان عرضه Killzone 2 میدیدید؟
Steven ter Heide:
ما با استراتژی عرضه این بازی خیلی خوشحال بودیم. مطابق معمول بازیهای زیادی در كریسمس هر سال عرضه می شود و عرضه شدن این بازی در ماه February برای ما خیلی خوب بود تا در ترافیك سنگین بازیهای این دوره نمانیم.

آیا شما در آینده یا در حال حاظر ساخت یك sequel یا prequel از دید Helghast خواهید داشت؟
Mathijs de Jonge:
این یك ایده بسیار خوب است. ولی ما در حال حاظر مشغول ساخت DLC برای این بازی هستیم.

آیا برنامه ای برای ساخت یك عنوان دیگر در این سبك دارید؟Killzone3?
Steven ter Heide:
در حال حاظر PS3 عمر زیادی را در پیش رو دارد. و هنوز كار ما با این پلتفرم تمام نشده. و ما هنوز فرصت زیادی داریم تا این پلتفرم را حتی جلوتر هم ببریم.

آیا برنامه ای برای DLC های بیشتر یا Map هایش بیشتر برای این بازی دارید؟
Eric Boltjes:
د راستش ما جدیدا DLC خود را عرضه كردیم و این پك شامل Map های زیادی بود . همچنین این بدان معنی نیست كه ما Map Pack 2 را نداشته باشیم.

آیا ما در آینده شاهد Mode های مختلف دیگر مانند hardcore, no respawn و ... خواهیم بود؟
Eric Boltjes:
اگر برنامه ای داشته باشم آن را انجام می دهیم . ولی در حال حاظر نمیتوانم قولی به شما بدهم.

آیا برنامه ای برای ساخت یك IP جدید خواهید داشت. مانند Naughty Dog یا Insomniac كه Uncharted و Jack series یا Resistance و Ratchet series خواهید داشت؟
Steven ter Heide: نمی توانیم در مورد برنامه های پروژه های آینده صحبنی كنیم.

آیا استودیو یی هست كه شما قصد همكاری با آن را داشته باشید؟
به غیر از Sony خیر.

چه بازی در آینده از سازندگان دیگر را انجام خواهید داد؟
Mathijs de Jonge:
یكی از عنوانهایی كه من خیلی منتظر آن هستم The Last Guardian از Team Ico است. این بازی خیلی امید بخش و تازه است.
ارسال شده توسط:ایمان در یکشنبه 5 مهر 1388 | نظرات()
مطالب گذشته

«اسپایدرمن4» ماه می 2011 اكران می‌شود
گزارشی از روند تولید سریال آشپز باشی
سوپر استار بیش‌تر از آتش‌بس
«زندگی با چشمان بسته» به نیمه رسید
فقط 7 درصد از مدیران IT به میزان مصرف انرژی در پایگاه‌های داده توجه دارند
نقد بازی Call of Juarez: Bound in Blood
معرفی بازی Prototype
فیلم های Assassin’s Creed II ساخته می شود
اولین عکس رسمی از فیلم prince of persia منتشر شد
معرفی بازی های رایانه ای موثر در افزایش توان ذهنی کودکان
درآمد بازی های موبایلی به 32 میلیارد دلار می رسد
قیمت ها در بازار کنسول بازی کاهش یافت
عرضه "ایکس‌باکس" 250 گیگابایتی از سوی مایکروسافت
نفوذ ایران به بازار بازی های رایانه ای دنیا
FFXIII همزمان برای PS3 و 360 در اروپا عرضه می شود

آرشیو ماهانه
مهر 1388
آذر 1387
مرداد 1386
آمار كلی وبلاگ
نویسندگان ایمان


آمار وبلاگ بازدید های امروز :
بازدید های دیروز :
بازدید های این ماه :
بازدید های ماه قبل :
کل بازدید ها :
تعداد کل مطالب :

اطلاعات بیشتر
Pagerank

This site is monitored by www.montastic.com
تبلیغات

‍CopyRight © 2008 - 2009 by http://clicknews.mihanblog.com . Allreserved
This Template Transporting For Mihanbblog By WorldTemp.MihanBlog.Com And Special Thanks To Milad Mahdavi

مصاحبه,Guerrilla,Games,